۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردين چاپ
مفاخریان خبر داد:

اجرای هوشمندسازی خدمات ساماندهی  در سال ۱۴۰۰

اجرای هوشمندسازی خدمات ساماندهی  در سال ۱۴۰۰

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: سامانه‌های هوشمندی امسال وارد مسیر اجرا و ارائه خدمات  به شهروندان می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان در نوزدهمین جلسه شورای معاونان این شرکت با بیان این‌که سامانه بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تکمیل شده است، افزود: با استفاده از این سامانه هوشمند، دیگر نیازی به احاله پرونده از مناطق نیست و روند کار تسریع می‌شود. پرونده‌های مربوط به املاک مخاطره‌آمیز، سد معبر و موضوعات آلودگی‌های زیست‌محیطی و صوتی باید توسط شرکت ساماندهی در سامانه ثبت شود. شرکت ساماندهی به‌عنوان دبیرخانه کمسیون بند ۲۰ همین‌طور موظف است که آرای اجرا نشده را پیگیری کند.
مفاخریان بر اهمیت آموزش‌های ضمن خدمت در ارتقای کیفیت و کارایی تأکید کرد و گفت: شناسایی موضوعات خطرساز و مسائل زیست‌محیطی برای کارشناسان بند ۲۰ و همچنین آموزش نرم‌افزارها  به کارشناسان می‌تواند به اجرای بهتر برنامه‌ها کمک کند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها